Alternate Text
Alternate Text
SZKOLENIA Formy doskonalenia umiejętności, kompetencji oraz podnoszenie wiedzy w różnych dziedzinach.
KURSY DOSKONALĄCE Kursy doszkalające fachowców najwyższej klasy zgodnie z potrzebami rynku.
STUDIA PODYPLOMOWE Oferta dla osób zainteresowanych kontynuowaniem nauki po ukończeniu studiów, które chcą się doskonalić zawodowo i poszerzać horyzonty.

Specyfika pracy z klientem roszczeniowym i agresywnym w pomocy społecznej

Wśród klientów pomocy społecznej są osoby, które na co dzień są niemiłe, agresywne oraz roszczeniowe. Wydaje się, że głównym celem w ich  życiu jest uprzykrzanie pracy pracownikom pomocy społecznej. Presja otoczenia, rosnące wymagania, kontakt z osobami o roszczeniowych postawach sprawia, że praca w pomocy społecznej staje się coraz bardziej stresująca. Znajomość metod i sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami  oraz konfliktami w pracy zawodowej pomaga utrzymać pracę, zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie. Szkolenie prezentuje metody i zasady zarządzania konfliktem z klientem związanym z pracą w pomocy społecznej.

 

Adresaci szkolenia:                

 

Cel szkolenia:                         

 

Czas trwania szkolenia:          

 

Formuła szkolenia:                 

 

Program szkolenia:     

 

Korzyści dla uczestnika: